BAŞKAN EROĞLU; ZAMAN ÖLDÜRMEYE GELMEDİK

18.06.2014 Haberler

Belediye Başkanı Av. Eyüp Eroğlu, öğleden sonra Tokat Şehirlerarası Otobüs Terminali esnafı ile bir araya geldi. 15-20 yıllık gibi aşırı hedeflerinin olmadığını ve bütün derdinin 5 yıl boyunca hizmet üretmek olduğunu vurgulayan Başkan Eroğlu, “Zaman öldürmeye değil, hizmet etmeye geldik” dedi.
Belediye meclis üyeleri ile birlikte seyahat acenteleri ile bir toplantı gerçelşetiren Başkan Eroğlu, kendisinin de esnaflıktan geldiğini ve esnafın sorunlarını çok iyi bildiğini söyledi. Gece gündüz demeden çalışmaların sürdüğünü ve bu süreçte esnafında üzerine düşen görevler olduğunu belirten Başkan Eroğlu, önümüzdeki hafta çok büyük bir esnaf toplantısı yapacağına da değindi.
Çoğulcu bir anlayışla kararlar aldıklarını vurgulayan Başkan Eroğlu, “Seçimden sonra hızlı bir şekilde şehirde acil olarak gördüğümüz hizmetlere yönelik çalışmalara başladık. Bununla birlikte bölge bölge esnaflarımızla bir araya gelerek, birebir iletişim kurup daha net çözümler üretmeye gayret ediyoruz. Esnaflıktan geldim ve esnafın sorunlarını biliyorum. Burada sizleri de dinlemek varsa başkaca sorunlarınız ve istekleriniz bunları da değerlendirmek istiyoruz. GOP Bulvarını prestij caddesi yapalım diye düşünüyoruz. Yine orta refüjle ilgili oturup hep birlikte karar allım, kaldırılıp kaldırılmayacağını belirleyelim. Belki bulvarı Ramazan’da akşam saatlerinden itibaren trafiğe kapatıp yayalaştırabiliriz fikri gerçekleştirilebilir.  Ama kaldırımıyla, trafiğiyle tabelasıyla, ışıklarıyla beraber bulvarda komple bir çalışmayı mutlaka yapacağız.  Haftaya çok büyük bir esnaf toplantısı yapacağız ve birlikte bu şehri yönetmek için gereken uzlaşıyı oluşturacağız” diye konuştu.

BÜYÜK PROJELER BİR BİR HAYATA GEÇECEK
Ankara’da sürdürdüğü temaslar neticesinde bazı projelerin Başbakan Erdoğan ve ilgili bakanlıklar tarafından kabul gördüğünü söyleyen Başkan Eroğlu, “DSİ'nin olduğu yerde kent parkla ilgili iyi ve olumlu adımların atılacağını sizinle paylaşmak isteriz. Stadyumla alakalı yeni bir yer arayışı içerisindeyiz. Parasal anlamda sıkıntı yok ama yer anlamında bir takım sıkıntılar var, birkaç yer arayışımız var. Bu tip şeyler önümüzdeki 40-50 yılı ilgilendirdiği için hızlı düşünmeden hareket etmek lazım. Ulaştırma Bakanımızla görüşerek, caddeki yoğunluğu ve alt üst geçit imkanlarını masaya yatırdık. Yine Karayolları Genel Müdürlüğümüzle görüştük araç yoğunluğuyla ilgili ekipler gelecekler, sayım yapılacak. Turizmle alakalı en son bir çalışma yaptık ve tamamen turizm odaklı birlik olan Tarihi Kentler Birliği Cumartesi günü burada olacak. Aralarında Samsun ve Kayseri gibi Büyükşehir Belediye Başkanlarımızda burada olacaklar. Kelkit Vadisi Kültür Projemiz var. Meydanı açmak Meydan Camii'ni Taşhan'la buluşturabilmek için çalışmalarımız var. Diğer asfalt, kaldırım gibi rutin işlerimiz devam ediyor” ifadelerini kullandı.

“HİZMETLE DOLU BİR 5 YIL GEÇİRMEK İÇİN ÇABALIYORUZ”
Görev süresini doldurmaya değil, 5 yıl boyunca verimli bir şekilde hizmet etmeye geldiklerini belirten Başkan Eroğlu, sözlerini şöyle tamamladı; “Biz günümüzü doldurmaya gelmedik, hizmet etmeye geldik. İnsanın, şehrine alın terini dökmesi lazım. Gece gündüz demeden memleketimizin daha güzel yerlere gelmesi için, bizden sonra çocuklarımızın daha iyi bir ortamda yaşayabilmesi için çalışacağız. Sonuçta hepimiz bir gün elbet öleceğiz, ama bir eser bırakabilirsek ne mutlu bize... Ben asla nefreti, kini olan bir insan değilim; hizmet odaklı, yani bize bir adım atana on adım giderim. Ben, daha güzel hizmetler yapmaya çalışan, aşırı hedefleri olmayan bir insanım. Yani benim 15-20 yıl belediye başkanı olmak gibi bir niyetim yok. Ben, beş yıllığına bu makama seçilmişim ve ben beş yıl layıkıyla en güzel şekilde görevimi yapayım, ondan sonra da ben bu beş yılın hesabını güzel bir şekilde vereyim istiyorum. Tek derdimiz hizmet etmektir emin olun.”

TSO Başkanı ve Tokat Seyahat Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Arat ise yapmış olduğu konuşmada şu ifadelere yer verdi; "Tokat esnafı adına, Terminal esnafı adına otogarımıza yapmış olduğunuz ziyaretten dolayı teşekkür ediyorum. Kendinizi beş yılla çok fazla sınırlamayın bizler sizden memnunuz. Tokat'ın sorunlarını biliyoruz, daha önceki görüşmelerimizde bunlardan bahsetmiştik. Türkiye'de en fazla illerde olan sıkıntılar Otogarlarda ve Hal'de olur. Ama Allah'a şükür buradaki tüm işletme sahipleri, esnaflarımız yıllardan beri her konuda uyum içerisinde çalışıyoruz. Bu anlamda da bizler, otogar esnafları olarak yapacağınız hizmetlerde her zaman yanınızdayız, elimizden geldiği kadar destekçiniz olacağız."

Seyahat acentelerinin sorunlarını dinleyen Başkan Eroğlu notlar aldı. Daha sonra peronlara inerek yolcularla sohbet eden Başkan Eroğlu, hareket saati gelenlere iyi yolculuklar diledi.