BEYAZ MASA ALO 153

28.12.2018 Projeler

Hizmet kalitesiyle “Öncü ve Örnek Bir Belediye” olmayı her zaman başaran belediyemiz, oluşturduğu Çağrı Merkezi ile vatandaşlarımızın belediyemize erişiminde, etkin bir iletişim köprüsü olmaya devam etmektedir. 

Alo 153 Beyaz Masa şuana kadar hemşehrilerimizden 278.400 çağrı aldı, bunlardan 243.800 çağrı anlık cevaplandırıldı, geriye kalan 34.600 çağrı da kayıt altına alınarak, gerekli bilgi edinilerek geri dönüş yapıldı.

Çağrı Merkezi Birimi; telefon, sosyal medya, kurumsal WEB sitesi, E-Mail ve personel bildirimleri üzerinden iletilen şikâyet ve taleplerin kayıt altına alınarak ilgili birimlere yönlendirilmesini sağlamaktadır. Süreçlerin dışında bırakılmayan, her şeyin merkezine alınmış memnun vatandaş, kaliteli hizmet, karşılıklı iletişim, hızlı çözüm üretme, etkin denetleme ve gizlilik ilkelerimiz doğrultusunda hizmet vermeye devam ediyoruz.

Belediyemizle iletişime geçtiğinizde; istek, şikâyet, öneri ve taleplerinizi dikkatlice dinliyor, kayıt altına alıp derhal ilgili birimlerimize başvurunuzu iletiyoruz.